Crochet Along 2015

zaterdag 30 december 2017

Dag 2017



2017.... nog net niet helemaal voorbij maar scrollend door de foto's op mn telefoon 
kon ik het toch niet laten alvast terug te blikken.


2017: het jaar waarin @naomi_harreman en ik (eindelijk) besloten officieel een bedrijf te starten. 
Het jaar waarin "ons" boek, gemaakt met @durableyarn uitkwam, 
het jaar waarin we de #doubletroublecrochetalong2017 én de #cosywoondekencal maakten 
en waarin we ook de #nostalgia2018 haakten. 
We gingen naar vele #meetngreet in den lande.....



2017: vele etentjes met ladys night vriendinnen, 
lunches met M. terwijl we onze goede en slechte tijden bespraken, 
etentjes met Naomi op de terugweg naar huis vanaf een meet&greet locatie.... 
soms mochten onze wederhelften zelfs mee-eten ;) 



2017: vele kilometers zijn weer weggewandeld met "de wandelmeisjes".



2017 was ook een jaar van afscheid nemen, maar dat "hoort bij het leven".



Ik ben benieuwd wat #2018 voor ons in petto heeft.... #terugblik #dag2017

Ik wens jullie allemaal een fijne, veilige, jaarwisseling en een gezond en creatief 2018!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat.
Thanks for visiting my blog and I love it when you leave a message!